Rabu, 19 Disember 2012

Makan Soto di Kuala Selangor


Anda pernah makan soto? Anda suka makan soto?

Aku suka makan soto. Bak kata bebudak sekarang, soto wa like. Di antara tempat pebret (favourite) aku makan soto adalah di Dataran Tonggak 10, Sungai Besar. Kalau time balik kampung kerap jugaklah aku gi pekena soto di situ. 

Kemudian aku dapat tahu ada satu restoran soto di Kuala Selangor. Dengar-dengar khabar sedap sotonya. So, hujung bulan November lalu aku berkesempatan untuk singgah di restoran tersebut ketika on the way balik kampung

So? Betul ke sedap soto di Kuala Selangor tu? 

Mengikut lidah aku, memang soto di Kuala Selangor tu cukup rasanya. Lagi sedap dari soto di Sungai Besar. Tak maulu aku nak recommend pada korang soto di Kuala Selangor ni. Cubalah ... Kat mana lokasi Restoran Warong Soto tersebut? 

Ala .. korang cariklah sendiri. Kan kat kereta korang ada GPS he he he ... Aku bagi clue sikit ya .. ia terletak on your right side selepas jambatan Kuala Selangor jika arah ke Sungai Besar. Jika anda dari arah Sungai Besar ke KL atau Kelang, ia berada di sebelah kiri anda dan sebelum jambatan. OK! Sure korang boleh jumpa punya. :)-

@Kuala Selangor

soto ... yum yum ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan